Min älskade hårddisk!!

Är det någon som kommer ihåg min kära hårddisk som kraschade i början av maj i år?

Well, jag fick äntligen skicka iväg den för lagning för några veckor sen (så lång tid har det tagit för företaget att hjälpa mig), och när jag var på Åland denna vecka så fick Christian äntligen hämta ut den, i onsdags!

Och .... ALLA MINA SAKER ÄR KVAR PÅ DEN, och den fungerar! :D
Det bästa av allt är att det inte har kostat mig någonting, eftersom det var typ ett produktionsfel, så de lagade det gratis. Jag trodde faktiskt inte att allt skulle vara kvar på hårddisken. Snacka om att jag är glad... jag har liksom fått tillbaka alla mina bilder och mycket mer :D



Sen undrar jag hur många av er som inte kan se min blogg? Tydligen så försvinner bloggen efter 3 sekunder när man klivit in på den.. och bara bakgrundsbilden är kvar?
Det är bara de med Internet Explorer som det verkar hända? Antar att det är de som har Windows XP det händer, för jag har Windows 7 på min laptop och jag kan se min blogg i Internet Explorer.

Undrar vad problemet kan vara? Någon som har någon aning? Någon som har samma problem i andra webbläsare? Får jag inga svar så antar jag att ingen kan se min blogg :P
Trackback