Dagis

Förra veckan började vi skola in Evelina på dagis! Det har gått såå bra och hon trivs verkligen! 
Fr.o.m. nu ska hon börja gå måndag - onsdag (9-14) eftersom jag är föräldraledig. Imorgon ska jag på egen hand iväg med båda barnen och försöka komma i tid till dagis :P
 
Vi får se hur det går och vi får se hur vi tar oss dit! Jag ska försöka cykla dit och ha barnen i cykelvagnen, för det går fortast... Men jag har aldrig provat den förut så det kanske bara är dumt att stå där på morgonen och försöka fästa den i cykeln och samtidigt hålla barnen lugna? :P Då kanske jag garanterat blir försenad!
 
Äsch, nu vaknade Ella. Dags för mig att gå och lägga mig!
 
Gonatt!


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback