Regn

Idag kom jag typ 2 minuter försent till dagis, men det räknas ju inte :)
 
Promenerade idag. När jag nästan var framme började det regna. Evelina fick välja om hon ville vara inne eller ute och hon ville stanna inne idag :) 
 
När jag sa hejdå så vände hon tillbaka och sprang fram till mig och gav mig en kram och sa hejdå <3
 
Min tanke var att jag och Ella skulle mysa på öppna förskolan eftersom det ska vara öppet mellan 9-12 på tisdagar och efter det tänkte jag vi skulle gå till biblioteket tills vi skulle hämta Evelina kl 14. Men... Öppna förskolan var stängt! Stängt tills vecka 36, jippie! Hade ju försökt kolla info innan och inte hittat något om detta. Tråkigt :( Dessutom spöregnade det så jag stod under tak i typ 50 minuter med en gnällig Ella (försökte såklart underhålla henne, matade henne med banan också) innan det blev uppehåll. Då passade jag på att skynda mig hem och under promenaden så somnade Ella och nu ligger hon och sover.
 
Hoppas det inte regnar när jag ska hämta Evelina men då får jag väl vara förberedd med paraply och sådär ;)


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback