Snuva

Den här veckan har det inte funnits något intressant att skriva om alls egentligen.. Evelina blev hemma från dagis då hon i måndags morse var extremt snuvig och det har varit lite för mycket snor för att skicka henne till dagis. Så vi har varit hemma, bara. Ute och gungat och handlat förstås men annars en ganska tråkig vecka. 
 
Förra veckan (eller tidigare) köpte jag en begagnad vinteroverall till Evelina för 50kr. Sedan hittade jag en likadan overall till Ella som jag köpte i måndags så att de kommer matcha i vinter! :) Får se om Ellas kommer vara lite stor för henne bara, men det gör väl inte så mycket? :P
 
 
 
Ella och Evelina har verkligen börjat leka med varandra mycket nu. Ella brukar åla eller krypa snabbt efter Evelina som springer ifrån henne skrattandes och skrikandes (glada skrik), Så Evelina leker typ att Ella jagar henne :P Sen brukar de ibland sitta och skratta åt varandra utan attr göra nåt speciellt!
 
Imorse var Evelina ledsen när hon vaknade. Efter att jag bytt blöja på henne så ställde jag henne på golvet. Hon började gå mot sovrummet men när hon såg Ella komma krypandes ut därifrån så var det som att hon blev rädd för Ella på riktigt?! Hon grät och verkade rädd och "räddade" sig själv från Ella genom att ställa sig på toastolen! :/ Konstigt!
 
Snart är det dags att lägga Evelina före natten. Ella ska få amma som varje kväll, hon verkar aldrig vilja sluta!!
 
 


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback