Pizza

Haha, ett gammalt blogginlägg från min lunarstorm-blogg:

 


Pizza

fredag 27 augusti 2004

13 läsare totalt

 

 

(Min 8-åriga kusin) - Jag har bara den här *visar fram en 5-krona*...

(Invandraren bakom disken på pizzerian) - Men det kostar 6 kronor.

(Kusin) - Men jag har bara denna.....

(Invandraren) *tittar på mig* - Är det här din bror?

(Jag) - Nej det är min kusin.

(Invandraren) *ser tillbaka på min kusin* - Okej du kan få den för fem kronor då.

 

 

 

Öööhh.. Okej?


Postat av: Emilia

Haha, normalt..? :)



Men kostade en pizza 6kr??

...Antar att det var något annat han köpte. :)

2010-06-11 @ 09:17:15
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback