Begagnat och nytt

Undrar varför man alltid skriver flera blogginlägg och är jätteaktiv i början och sen dör det ut helt? Jag försöker finna tid till att blogga och det finns säkert massor av tid över, men när jag väl har tid så har jag redan glömt bort det och gör annat i stället!
 
Idag var jag på "Torshälla barnloppis" som hålls i pingishallen i Munktellarenan. Tror att det var 5:e gången i mitt liv som jag tokfyndar där. Är ju två per år, en på våren och en på hösten. 
 
Som vanligt så köptes det en hel del!
 
Kläder till Evelina:
 
 
 
 
 
 
Kläder till Ella:
 
 
 
 
Leksaker:
 
 
 
 
 
Övrigt:
 
 
 
 
 
 
Och så en bonuspaparazzi-bild på mig och Gustav när vi fyndar, haha!
 
 
 
Och jag har fått glasögon. Blev så otroligt trött på att se dubbelt och suddigt så jag bokade äntligen en tid för synundersökning. Gjorde undersökningen den 18:e och fick då veta att jag är lite närsynt och har lite brytningsfel på högra ögat. Så jag beställde glasögon som kom i fredags och himmel vad klart och tydligt jag ser nu! 
 
Är dock lite ansträngande och ovant för ögonen med glasögon än så länge. Sen så känner jag mig grymt ful så jag lägger inte upp någon bild! Haha.
 
Nu torkade skrivarglöden ut, kommer inte på nåt mer att skriva. 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback