Vad göra?

Är inte det minsta sugen på att gå till KC idag.. skulle vilja sitta hemma och leta efter utbildningar i stället... Problemet är väl att jag faktiskt kan välja att göra så, men det känns weird att inte gå dit på 3 dagar (ska inte dit imorgon och var inte där igår), tycker de verkligen att det är OK?

Jag har ju inget schema, jag får ju bestämma själv... Borde jag ringa om jag inte kommer? Gah, jag vet inte :S

Samtidigt borde jag gå för Christian sa klart och tydligt igår att han jättegärna är ensam hemma en stund idag. Bah.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback