Jag lever!

Det blir en kort uppdatering här bara för att tala om för er att jag fortfarande lever!
Dels för att sötaste maddis berättade att hon var lite orolig och dels för att min sambo i natt drömde att jag äntligen uppdaterat min blogg :P

Så nu gör jag det.

Nej, jag har väl inte direkt varit för upptagen för att uppdatera, jag har bara inte orkat... tappat intresset lite tror jag.

Jag har praktiserat på Valmas under hela perioden som jag varit "borta" från bloggen. Men nu har jag slutat praktisera där och för tillfället är jag på Åland hos mina föräldrar och jobbar på Pectus. Har en vecka avklarad och ska vara här 5 veckor till.

Den 13:e februari åker förmodligen syrran och jag till Stockholm så att hon får shoppa lite, och jag tänkte förlänga naglarna igen ifall jag har råd.

På torsdag fyller syrran 15, jag och mamma tänkte baka en tårta. Önska oss lycka till.

Hejsvejs!

Postat av: Maddis

pustar ut

Hoppas du har det bra på Åland :)

2010-01-25 @ 08:42:39
URL: http://sindrobe.se
Postat av: Emilia

Lycka till med tårtbakandet! ;D

2010-01-26 @ 16:39:19
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback