"Kommer i takt med musiken"...

Jag har ju köpt en dansmatta som jag fick hem för några dagar sedan!
Idag testade jag det för första gången - tog på mig en kjol och min sport-BH och stampade loss till Dancing Stage Universe 2 till Xbox 360.

Vet inte exakt hur länge jag dansade men detta räknas som mitt första träningspass :D
Jag var riktigt svettig efteråt!

Spelet har till och med nån slags "Workout Mode" som jag inte riktigt listat ut hur det funkar än... men det är spännande att se om det ger nåt resultat :)


Jag och Zandra var på stan idag. Jag köpte 2 nagellack på 50% på H&M.




På lillfingernageln hade jag Galaxy, på ringfringret Mulberry Wine och på långfingret hade jag först Mulberry Wine och sedan Galaxy över. Det sistnämnda blev verkligen fint, annars tycker jag inte dessa lack var sådär jättekul.



Målade slutligen alla naglar med den snygga kombinationen :)

Trackback