Kladdigt

Idag fyller älskling 27 :)

Jag har inte direkt några pengar så han fick en liten ihopknåpad present av mig, nämligen ett litet häfte med "värdekuponger" ;P



lite olika saker som ryggmassage och att diska, gå och handla, pussar och annat kul :P

Lagom till att han kom hem så blev maten jag gjort färdig. Han tyckte det var underbart att komma hem efter jobbet och känna matdoften :D

Lagom efter maten blev min kladdkaka klar också. Hade snabbt klippt ur siffrorna "27" ur ett papper och hade pappret på kladdkakan och strödde florsocker över siffrorna. Såhär kreativt blev det:



Haha! Gick väldigt snabbt, hade inte planerat så bra. Hade inte ens planerat att baka nåt, bestämde mig i sista sekund typ ^^

Annars hade jag ju gjort det finare såklart!

Nu sitter vi här och dricker varsin Gin Longdrink - det måste han ju få göra på sin födelsedag ;)

Zandra kom förbi tidigare idag, jag var helt nyvaken när jag sprang ner till porten.. haha... vid 13-tiden liksom! Hon skulle hämta sin Koskenkorva Vodka och lite saker som hon köpt via mitt jobb.

Imorrn verkar det som vi ska till Jussi & Lola. Trevligt trevligt! :D
Trackback