Såg du en lapp på stan?

Klockan var 11:03 (hade inte ställt om så den var ju egentligen 10:03) och jag vaknade och tände lampan på nattduksbordet. Christian vaknade då och tittade på mig.

- Vad är det? Är det nåt speciellt eller? frågade han mig.
- Klockan är 11! sa jag och menade att det var dags att gå upp.

Christian lyfte på huvudet och tittade på klockan och la med en suck ner huvudet på kudden igen, som att han tyckte att vi sovit för länge.

- Såg du en lapp på stan eller? undrade han.
- Ehh, va? Vadå lapp på stan?
- Ja, om dans eller nåt.
- Ehh, va?! Dans?!
- Jaa, tänkte om det var vid 11 och att det är därför du fick bråttom.
- Christian, är du vaken eller?


Christian suckar åt min kommentar och jag börjar skratta åt hans fråga; "En lapp på stan...!"
Vi är tysta en stund, jag tänker att jag ska låta honom vakna till ordentligt.

Efter en stund frågar jag honom om han vaknat ordentligt.

- Undrar du fortfarande om jag såg en lapp på stan?
- Neeej...

Postat av: Bella

hahaha! Patrik kan va lika mysko han! säga konstiga saker =)

2009-10-25 @ 11:20:32
Postat av: Linn

Sv; Jag vet det med bloglovin! irriterade.

Men min blogg ör ju alldeles rosa & i hennes står det hennes namn längst upp ;}

2009-10-25 @ 13:23:33
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback