ÄNNU mer!

Jaha, då har jag shoppat ännu lite till... :S Jag som klagade över att jag inte har råd. Får inte ihop det riktigt, hur jag kan ha shoppat en del men ända ha pengar kvar?! Aja jag är glad i alla fall! :P

Köpte dessa stövlar från DinSko för 450 kr (ordinarie pris 499 kr).
De hade nämligen ett erbjudande att om man blev medlem (gratis) så fick man 10% rabatt, så det körde jag på såklart! Så jag fick ju stövlarna lite billigare :)
Det är faktiskt mina första såna stövlar, ever! Helt crazy!

Köpte även ett par jeansleggnings från Gina Tricot för 199 kr, självklart finns inte de heller på deras hemsida så jag kan inte visa dem just nu!

Men jag äger inga skinny jeans/byxor överhuvudtaget så jag var "tvungen" att köpa dem om jag ska kunna använda mina nya stävlar, haha.

Fixade bilden på stövlarna från DinSko's hemsida, men tänkte väl ta lite egna bilder sen också.
Detta får duga så länge!

Trackback