trådlös

Numera fungerar jag trådlöst! ;)

Jag köpte nämligen en laptop på Onoff igår! Wohoo, äntligen! Som jag har längtat och längtat!
Det var ju bara att gå dit att köpa den, hur svårt kan det vara egentligen... :P

Nu sitter jag på Wayne's Coffee/Lagerhaus i Stockholm stad. Jag åkte hit tidigt (kom för en timme sen, vid 9) för jag hade tänkt åka med båten till Åland som går kl 12... bussen till båten hade gått 10:10 ... samt att jag hade tänkt göra en recepförnyelse på mina "happypills" via telefon i morse och hinna hämta ut dem på apotek här i Stockholm...

Men nä, så funkar det tydligen inte! När jag ringde vårdcentralen så går det liksom inte att få tag på dem. Det enda sättet att få prata med någon är att lämna sitt telefonnummer och vänta på att de ska ringa upp. Och min upprigningstid blev 10:10.. lyckat.

Såååå, jag kommer spendera x antal timmar här i Stockholm och ta 19-båten i stället! Bussen går runt 17-tiden.
Då hinner jag nog få mitt recept!

Tuuur att jag har en bärbar dator då :P






Man fick Sims 3 med datorn, helt gratis... så det tackar man ju inte nej till , haha!




Och här är bilder från nu, på Wayne's :)



Trackback