Lady Gaga vs Boney M.

Jag vet inte hur många av er har uppmärksammat detta eller läst om det, men Lady Gaga har uppenbarligen tagit en sample ur låten "Boney M - Ma Baker" till hennes låt "Poker Face". Tycker jag är lite kul :)

Lyssna på de här två korta klippen:




... och sen har jag satt ihop de båda här:



Kul va? :P

Postat av: Christian

Ja boo, jättekul :)

2009-11-15 @ 10:28:57
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Haha, ja, fast så lite tycker inte jag gör någonting. I så fall så kan vem som helst ha snott. Fast jag har märkt mycket i Avrils låtar... Kolla t ex början av Avrils "I don't have to try" och jämför med Peaches "I'm the kinda"... Rätt så likt, om inte exakt så när som på texten.



Kram!!

2009-11-15 @ 22:34:54
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback