Bombnedslag i badrummet

Vi hörde en stooooooor smäll alldeles nyss! Båda släppte vad vi höll på med och sprang samtidigt ut i vardagsrummet "phew, det var inte teven" ... Det var inget i köket, inget i sovrummet... inget i hallen. Jag tänkte "Men! Vad konstigt!"

NÅNTING hade ju gått sönder, det hörde vi ju!
Så jag öppnade försiktigt toalettdörren... och får syn på följande:











Då har alltså en av katterna försökt hoppa upp på vårt badrumsskåp (som förövrigt var fullproppat och dessutom fyllt ovanpå också, så jag fattar inte hur katten kunde tro han skulle få plats där uppe) och då vält ner hela skåpet och saker från skåpet ner i toalettstolen, som självklart inte hade toalocket nerfällt..

Först blir jag bara helt stum och typ "Oj!".. men sen börjar jag gråta lite när jag inser att alla mina dyra sminkpenslar åkt ner i toaletten, tillsammans med några billiga sminkpenslar. Dessutom har de haft sönder "muggen" jag hade sminkpenslarna i... jag som äntligen hittat den perfekta muggen! :(

Christian fick köra ner handen i toalettstolen och fiska upp allt.

Och det finns inte en chans att jag slänger mina sminkpenslar! Så de fick en omgång med desinfektionsmedel och schampoo. Bilden är tagen innan de är rena.



Vi tror förövrigt att Zilwer är den skyldige. Christian sa att pallen Linus brukar ligga på var nervält (pallen står precis bredvid honom), vilket måste innebära att Linus blivit så skrämd av ljudet att han vält pallen när han sprungit därifrån. Och Zilwer gömde sig i vardagrummet och såg grymt skyldig ut!

Jag är arg. :/

Postat av: Emilia

Oj! Det var ju inte så bra.. :/ Men gick något sönder eller var ni tvungna att slänga saker?? Hoppas det mesta klarade sig!

2009-03-27 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback