Jag är sjuk

Förra veckan
Torsdag: Slutade aningen tidigare på jobbet eftersom jag hade fått ont i halsen och inte ville bli sjuk.
Fredag: Ont i halsen, jobbade till lunch och drog sen hem från Åland.
Lördag: Kändes bättre, gick på en kompis födelsedagsfest samt ut på Harry's. Kände mig lite hängig och onykter så jag gick hem innan klockan ens blivit 01.
Söndag: Blev hes och började hosta lite.

Denna veckan
Måndag:
Snoret bara rann och jag hostade lite, stannade hemma från praktiken (inte så bra att ha en rinnande näsa när man ska skära frukt och göra marmelad direkt)
Tisdag: stannade hemma, hade hosta. Kräktes lite pga hostan på kvällen.
Onsdag: Hosta. Gick till jobbet.

idag: Ibland hostar jag inget men när jag väl hostar så gör jag det ordentligt... Vad som är skönt är att jag fick "ofrivillig" ledighet imorrn eftersom de flesta andra ska vara lediga så jag har inget att göra där. Skönt!

I söndags städade vi hela lägenheten och julpyntade! Nu saknas bara julgranen. Skulle också vilja ha julgardiner, men nåt sånt äger vi inte...

Jag har läst ut Twilight och har börjat läsa på New Moon nu. Den känns inte lika spännande som första boken, men det kan nog bero på att jag nyligen sett den på bio. I vilket fall som helst så älskade jag första boken, och jag kommer nog gilla andra med. Man rycks med och ibland när jag tagit t.ex. en kisspaus från läsandet så har det känts som att jag har tittat på film och ska tillbaka för att trycka på Play-knappen ^^

Ikväll har jag inte hunnit läsa något än, för jag märkte att jag låg efter lite i bloglovin' ... har nästan struntat i datorn helt pga böckerna :P

Har tredje boken också. Den fjärde och sista boken kommer jag nog få, men i annat fall köper jag den sen :)

Postat av: Carrou and the Bird

Sv: Ja jag vet, haha. Jag lyckades fixa det sen någon dag efter jag skrivit kommentaren. Tack ändå! Kram

2010-01-06 @ 14:42:45
URL: http://carrou.se

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback