Filip & Fredrik

Idag var jag och Christian på Tuna Park. Christian köpte en jättesnygg vinterjacka för halva priset inne på Carlings och jag köpte... hmm, ingenting? Jag har inga pengar som vanligt :P Har redan handlat upp dem på julpynt (ljus och sånt).

Vi skulle gå in på Akademibokhandeln och leta efter en rolig grej som jag såg på tjuvtittat.se. Vi hann precis in innan jag hörde en väldigt bekant röst. Jag vände mig och och där satt Filip och Fredrik! o_O

Det var väldigt märkligt att liksom se dem live, jag har aldrig förr träffat kändisar faktiskt! Sa till och med till Christian "De är ju vanliga människor..." xD

Fredrik var ute i gångarna på tuna Park och ropade nåt om deras bok i en megafon, och när han kom tillbaka så tittade han på mig och sa hej ^^

Jag tror jag gillar Fredrik bäst, filip var lite konstig :P

Frågade om jag kunde få ta en bild på dem (vilket så många andra också gjorde), och det fick jag:

Trackback