MPE

Jag veeeet jag är en dålig bloggare! Förlåt förlåt förlåt! (men varför kan man inte ändra textstorleken här?!)

Är alldeles för upptagen med WoW! Och jag ligger efter på bilddagboken, ooorka kolla allas bilder, alla laddar upp jättemånga bilder HELA TIDEN dessutom, så det tar aldrig slut :( Kan ni inte ta en paus för min skull? :P

I alla fall. Jag hittade världens bästa program till datorn!
Det heter My Phone Explorer, och när man installerat det på datorn så har man i princip en mobil i sin dator! Så om jag glömt mobilen på nattduksbordet och får ett sms, så slipper jag lyfta på min rumpa och hämta mobilen, jag kan läsa smset direkt i datorn i stället! Hahahah värsta latmask-programmet alltså!

Sen är det bra också, för man kan spara sms och allt annat i programmet, men ta bort dem från mobilen om det börjar bli full :)

Jag ska försöka att inte skriva ett alltför långt inlägg som ingen ändå orkar läsa, men jag måste berätta en sak.

En morgon när jag och Christian vaknade och låg och drog oss i sängen, så hörde vi grannen skrika nåt i stil med "Jävla hora håll käften!" Jättehögt. Vad trevligt.

Och igår när jag låg själv och drog mig i sängen så hörde jag ett jättekonstigt ljud som kom från grannen. Lät som en person som gjorde skumma ljud hela tiden. Och vi har hört den här personen i trapphuset, och det låter verkligen helt retarded! Haha. Roligt.

Öh. Ja. Och glöm inte att det finns en gästbok på min hemsida, man kan skriva där i stället för i kommentar-fältet här, särskilt om kommentaren inte har nåt att göra med inlägget. Men det gör ni som ni vill, ville bara påminna :) Har i alla fall haft 67 unika besökare på min hemsida! Det tycker jag är helt otroligt. Det är ju ingen som är intresserad av mig, så 67 st är mycket för en person som mig :D

www.mushmushi.co.nr

Postat av: Disa

Jag laddade ner det där mobilprogrammet! jättebra ju :)

2008-11-24 @ 01:00:53
Postat av: Linn

Sv; Haha ja jo, de brukar väl vara så :)

2008-11-24 @ 01:01:29
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha. Jag tycker det är otäckt när jag får många besökare på min blogg. Liksom vilka är alla? D: Vart kommer dom ifrån och vad vill dom? D': paranoid -.-

2008-11-24 @ 14:57:14
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Adeline

Disa: Ja, eller hur! :D

2008-11-24 @ 15:42:42
URL: http://www.mushmushi.co.nr
Postat av: Frida

Sv: Haha jaa, och jag förstår inte varför :DD Jag känner mig heller inte särskilt intressant och min blogg är verkligen inte det tycker jag haha. Men jag försöker nu att göra den lite nyttig med all djurrättstjosan som jag är intresserad av iaf. :D

2008-11-24 @ 16:00:28
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv; Haha ärs, söt du är :''D

2008-11-24 @ 20:48:06
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback