So boring

Suck... jag har inget att göra.

Tommy sitter vid min dator. Jag fick låna Chrilles dator en stund, så nu sitter han framför teven och spelar tv-spel. Nåt dumt fotbollsspel visst.

Det finns inget kul på internet för tillfället!
Har skrivit i forumet på lunarstorm (jippie) och ingen kommer väl svara där ändåså...

iSketch-sidan har inte fungerat på hela dagen. Och jag är så sugen på pictionary att det känns ända ut i fingertopparna. Men nehejdå... Sen tänkte jag kolla om gamla hederliga Skissa&Gissa fortfarande fanns.. och javisst, men den fungerar visst inte heller! Galet!

Så nu vet jag inte vad jag ska göra... förutom att skriva här då, det är alltid trevligt :)
Inte för att jag tror att så många läser här, men det spelar ingen roll. Det är skönt att få skriva av sig någonstans ibland. Lunarstorm har jag tröttnat på. Jag går bara in där för att se om någon har uppdaterat sin blogg eller skrivit till mig typ....

Och eftersom jag inte sitter vid min egen dator så kan jag ju inte sitta och greja med min hemsida heller, eller Christians hemsida. Den är jag så jävla nöjd med! Den är så snygg tycker jag. Vill bara få dit lite mera info, men för det behöver jag Christians hjälp och han är ju för det mesta väldigt upptagen med sitt WoW-spelande, så...

Jag kanske ska ta och äta en av de 3 sista snickerskakorna.... Tror det bara är 3 kvar. De tog slut snabbt.

Sen kan jag väl sitta i soffan och glo ett tag... Eller nåt.

Postat av: Gabriel

Hej på dig AH! Kul att du tittade in på min blogg, tänkte göra detsamma. Är allt bra med dig eller? Hur mår min danska legosoldat då? inte slitit sig ur WOW träsket ännu..ajajaj! Säg åt honom och titta förbi min blogg om han har lust, skriva lite eller nått. Förresten, måste bara hålla med om att sista avsnittet av OC verkligen chockade mig, hur ska de fortsätta nu när anledningen många tittade på serien är borta (inklusive mig hehe) Vem vet, det kanske var ett pr trick? Ta hand om er där hemma, du och dansken! Ses snart!

2006-06-05 @ 15:05:18
URL: http://gabuchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback