Jag älskar att klä ut mig.

Fick ont i huvudet imorse igen. Gick och bryggde kaffe åt mig själv. Drack kaffe... och huvudvärken .... surprise surprise.. den försvann! Vad irriterande! Tur att jag tycker om kaffe...

Men kul att ha ännu en grej man är beroende av, då :/

Igår var jag och fikade med en kompis. Jag försökte övertala honom att ha Halloweenfest på lördag. Har han det så innebär det att jag får klä ut mig två gånger i år, eftersom vi ska på en Halloweenfest den 7 november också! Åh vad roligt det vore, älskar att klä ut mig! Får väl se vad han hittar på, om det blir nåt... :)

Jag är inte den som känner att jag måste ha en massa fejkblod över hela mig när det är Halloween. Bjuder på två av mina outfits från tidigare år:

2007 klädde jag ut mig till en succubus.
För de som inte vet vad det är så får ni väl googla :P
Det är i alla fall en slags demon från World of Warcraft.





2008 var jag någon slags spacewarrior.
Påhittat av mig själv.




Trackback