Bobbiway

Sitter i bilen på väg hem från Vaxholm. Har varit där och köpt en likadan syskonvagn som jag redan har, bara för att jag behöver ETT DÄCK! Vilka tokiga saker man kan göra ibland då! 
 
Min vagn heter Bobbiway, är från Polen och relativt okänd. Den verkar inte tillverkas längre och det ena framdäcket är helt söndertrasat! Skoj att försöka hitta däck till den vagnen då?! Nej, har kollat de vanliga affärerna som Jula, Clas Ohlson, cykelaffärer, barnvagnsbutik, googlat runt på nätet... Men har inte hittat något!
 
Så lyckades jag hitta samma vagn på blocket för 500kr! Så den fick det bli.
 
Ikväll blir det fiskgratäng, har redan förberett allt innan Stockholm, så det är bara att lägga allt i en ugnsform och köra in i ugnen sen! Så sparar jag lite tid med tanke på att vi inte är hemma förrän 17:30 ungefär!
 
Bjuder på en bild från vägen till Stockholm :)
 


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback