Redovisning: "Hur gick det egentligen?"

Igår kl 20 drog jag och Ronja hem till en kille som heter Mattias och spelade spel. "Puerto Rico" heter det tydligen.
Där drack jag ett glas vin väldigt långsamt.

Men vi ville gå ut, och jag hade fått för mig att det var gratis inträde innan halv elva på Raw, så jag och Ronja var där redan vid 22:15 ungefär. Då drack jag typ 2-3 klunkar öl ur Ronjas ex ölburk.

När vi kom dit var dörren stängd (det är den aldrig) så vi undrade om det verkligen var senast halv elva man skulle komma för att komma in gratis... Så såg vi en affisch på väggen där det stod 23:30.. men ÅH, såklart :P

Ronja öppnade dörren och vi kikade in. Där inne satt några vakter och pratade och vände sig om när de såg oss. Vi bara eeeeehhh.. så vi stängde dörren igen.

Sen kom en av vakterna och öppnade dörren, och vi fick förklara att vi visst var lite tidiga.. och han sa "Ja, men jag tror vi öppnar nu" och så ställde han upp dörren och släppte in oss. Vi behövde inte hänga av oss för garderoben var inte bemannad :P

Det var alltså HELT tomt förutom de som jobbade där förstås.
Så jag och Ronja satte och i en soffa och pratade lite. Inte väldigt långt efter kom det tre killar som satte sig en bit ifrån oss. Och sen kom det felr. Och fler. Och fler.... och fler.... :P

Inne på Raw drack jag 2½ glas vatten och blev väldigt kissnödig.

Sen drack jag några klunkar öl.. typ 4-5? Men inte alla på en gång, utan då och då eftersom jag var torr i munnen och vattnet verkade bara göra det värre :S

Under kvällens gång så började vi prata med de där 3 killarna som kom in efter oss, det var ju ganska lägligt eftersom vi ändå satt väldigt nära varandra. Det var väldigt trevligt men man var tvungen att skrika, eftersom musiken var så hög.

Vi dansade inte på dansgolvet, men vi "dansade" där vi satt på våra platser. Alltså sitt-dansade :P Särskilt när de körde stroboskopet, det var ju skoj då :P

Vi var kvar på Raw ända tills de stängde. Jag sprang upp på dansgolvet och dansade de 2 sista minutrarna.

Sen drig vi på "efterfest" hos en av de 3 killarna. Det var alltså Ronja, jag och de 3. Han vi var hos hade en jättefin och gosig katt som heter Shebe (stavning?). Om någon frågar vad han har för katt så brukar han säga "en cowprint katt", och mönstrena på pälsen såg verkligen ut som en kossa ^^ Jättefin!

Stackars Ronja som är allergisk, hon fick ingen förvarning om att det fanns katt i lägenheten förrän vi väl var där. "Hoppas ingen är extremt allergisk, för jag har katt" - HAHA!

Jag tror vi drog därifrån vid 03:30 ungefär. Då gick jag hem och åt två mackor, tvättade bort sminket, borstade igenom håret, borstade tänderna och gick och la mig :)

Och nu är jag vaken och slipper vara bakis fastän jag hade riktigt skoj igår :D

Så svaret på rubriken är: Det gick jättebra att inte dricka!! ;)

Postat av: martin

hej adeline.

ser att du ska till åland.

jag bor där och är singel sedan 2 år (FAST VI ÄR FINA VÄNNER ÄNNU)MEN saknar en tjej för en mysig stund tillsammans förstås...

call girls på åland?..finns det?

hopp på ett svar och att du mår bra såklart..

mvh martin

2010-07-13 @ 00:37:25

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback