Inget går som jag vill

Jag har världens bästa idé till halloween-utstyrsel ikväll, och så hittar jag bara en vanlig fest, där förmodligen ingen kommer vara utklädd. Men hur kul är det? Förstår inte varför folk är så tråkiga för...

Och sen har jag ångest inför måndag då jag ska börja praktisera. Jag vill verkligen inte, kan jag inte bara få sitta hemma och sköta mitt och inte behöva bry mig om något? Ibland vill jag bara dra täcker över mig och glömma omvärlden och alla bekymmer och måsten.

... Men det går ju tyvärr inte.

Jag längtar i alla fall till nästa lördag, för då ska vi på Jim & Ulrikas årliga Halloweenfest. Men jag är ju inte alls lika sugen på att klä ut mig till det jag har planerat i ett helt år.. varför blev det så? Jag vill hellre klä ut mig till det jag ska vara ikväll.. men det går inte, för peruken jag ska ha är egentligen köpt till en annan person till nästa helg. Två personer kan ju inte ha samma peruk på samma kväll.

Och sen är jag inte alls lika festsugen idag som jag trodde att jag skulle vara. Vad är det med mig? :/

Postat av: Linn

Sv; Åh va sött. Jag är född med MASSA svart hår. Hahah, såg helt sjuk ut på huvvet. Sen vart jag helt blond.. men somsagt så är man väl mer råttfärgad nu för tiden ;}



Vad tänkte du klä ut dig till?

Jag ville också klä ut mig, till hårdrockare. HAHA. Men nu blir de ingen maskerad här heller ;c

2009-10-31 @ 15:29:56
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Sandra

Bläää på tråkigt folk som inte klär ut sig :< Vad är det för kostym du har planerat hela året?

2009-10-31 @ 15:57:37
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Äsch då ^^ Nej, jag ska vara hemma hela kvällen för jag är megaförkyld. ;o Boohoo, spela wow och äta godis blir min kväll ;)

2009-10-31 @ 17:23:51
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback