Headache

Usch, nu har jag haft huvudvärk i minst 3 dagar i rad!
Lägger mig med huvudvärk och vaknar med huvudvärk... what's wrong with me? :(

Vi såg i alla fall filmen "The Rock" precis nyss. Den var bra.
Till det smaskade vi ostbågar. Känns som det börjar bli dags att ta några pass på dansmattan snart igen...

Postat av: Linn

Sv; Bara på systemkameror, tror jag. Haha ;} inte alls säker men det står på beskrivningen vilka de funkar på. Jag köpte min på teknikproffset för 99kr + frakt = 128 :) frida med, tror hon sa det var det billigaste stället :)

2009-10-28 @ 15:12:47
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Frida

Nej jag vet inte. Det var Victor som laddade ner den, från piratebay. Det var prima bild i alla fall :o

2009-10-28 @ 18:57:18
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback