Äntligen fick jag shoppat litegrann...

Japp, det blev inte mycket men lite nödvändigheter köpte jag när jag och Zandra var på stan idag.

Köpte även en top från gina tricot för 99.50:- (rea) men den finns inte kvar på hemsidan och jag lyckas inte få några bra bilder :/
Det är i alla fall en Trixie party top i färgen Salmon Rose. De som har köpt/sett den kanske vet vilken den är :)

Här är resten jag köpte:
(alla bilder förutom kepsen från H&M är tagna från respektive butiks hemsida - kepsen fotograferade jag själv)



Alltså;
Keps - H&M 59,50 kr
Matt Foundation (Milk) - Make Up Store 245 kr
Mössa - Gina Tricot 59kr
Fingervantar - Stadium 39 kr

Kikade även på den här jackan på gina tricot (från föregående inlägg) men den var faktiskt jätteful :S Det enda jag gillade på den var ärmarna och hur varm den verkade.. men resten var verkligen </3
Trackback