Veckans låt!

Det måste vara denna låten som jag hittade på Spotify igår!
Det bästa med den är att det låter som om det är M.I.A som sjunger med i låten, men det är faktiskt Lady Gaga! Jag gillar vissa M.I.A låtar och hennes sångstil, men hur bra blir det inte då när det är Lady Gaga?! ;D

Lyssnade nyss på den här två gånger i rad, och nu ska jag kolla på videon:



PS. Jag gillar dessutom Lady Gagas nya låt som heter "Bad Romance"... här är den!

Edit (11/11-09 kl. 20:13) : Skrev att Frida hade skrivit att hon gillar den låten, men jag blandade nog ihop hennes blogg med Linns, det var nämligen hon som skrev det ^^



Postat av: Frida

nämen va, vänta, har jag skrivit det? Nu är du ute och cyklar :D

2009-11-11 @ 19:42:44
URL: http://fridagb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback