Noes!

NEJ! Nejnejnejnejneeeeej! :(

Jag får alltid pengar från A-kassan på torsdagar. Men tydligen är det nån jävla helgdag nu på torsdag (imorgon) ??
Vi har ju planerat in en heldag med att hitta bröllopspresent, klänning till mig, samt storhandla mat! Och jag sitter vaken för att kunna lägga mig tidigt så att jag orkar gå upp i tid imorrn... men nu är ju de planerna förstörda eftersom pengarna kommer på fredag!

Kul att behöva stressa dagen innan bröllopet .... :S

Åååååhhhh :(

Postat av: Frida

Då borde du väl få pengarna idag istället? :o

2009-05-20 @ 17:42:04
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Linn

Tänkte precis skriva de Frida skrev ;s

2009-05-20 @ 20:29:07
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback