Keywords

Haha! Detta är roligt.... Någon har kommit in på min blogg när de sökt på "någon med anorexia som spelarworld of warcraft".

Då måste jag direkt säga såhär; jag har inte anorexi och har aldrig haft det! Så nu vet ni det :)

Fler roliga söktermer är följande (det som är fetstilt):

provat Mucoangin - ja, det har jag gjort :)
dansade på bk - det har jag också gjort!
revbensbrott på hund vanligt - jag hade ont i mitt ena revben, men jag vet inte om det är vanligt på hundar :D
viptorp pizza - ja, jag har bott i Viptorp och jag har ätit pizza där!
gammal bloggerska - nej det tycker jag inte att jag är ;)
arbetsansökan modell - nope, jag har aldrig sökt jobb som modell.
portal northrend mage - Hmm, vad menas? Man kan göra en portal till Dalaran om man är mage i alla fall.

Postat av: Rebecka

Hej. Såg din kommentar på ddb och jag skulle jättegärna vilja veta hur du designade din twitter ruta. Undrar även hur det man skriver på twitter kommer upp i rutan på bloggen. Skrev på twitter för ngn minut sedan men det har fortfarande inte kommit in på bloggen.. svara gärna på min mejl. Tack och kramar.

2009-05-18 @ 17:05:24
URL: http://bbcauz.devote.se
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! så himla kul att du uppskattar bloggen :) Det betyder massor ^^



Hoppas att du få en fin kväll :)



Kramar från Foki...

2009-05-18 @ 22:45:34
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback