Fryser

Nu verkar datorn fungera fint.. men ja, det är ju fortfarande inte min älskade 500gb SATA-gårddisk jag använder, utan den gamla 120gb IDE-hårddisken :(

Jag kan spela ... och jag kan surfa. Jag gör inte så mycket annat. Har skaffat msn, skype och ventrilo.. och WowMatrix förstås. Och Firefox! Sen finns det inte så mycket mer.. får se hur länge jag överlever utan alla mina bilder, photoshop och min musik... :P Jag tänker i alla fall ha min hårddisk i säkert förvar i min låda, så att jag vet att ingen kan hända den <3 hahaha!

Var på stan idag. Träffade arbetspsykologen först. Fick lite saker bekräftat, kan berätta om det någon annan gång! Nästa tid jag fick hos henne är den 25 maj, det ska bli spännande och se om vi kommer fram till nåt.

Sedan mötte jag upp Christian som hade kommit ner också, vi gick och åt på Kebabhuset (jag åt förstås en falafeltallrik). Sen köpte vi hårfärg till mig, lite cashewnötter med sourcream & onionsmak, tvättmedel, kaffe och nåt mer.

Jag bokade en klipptid till mig.. så klockan 15 imorgon åker nog ganska mycket av mitt slitna hår av. Får se hur kort det blir.. är så nervös :/ 180 spänn kommer klippningen kosta, och frisören är tydligen bra! Vilket kap!

På vägen hem sprang jag in på H&M och köpte en rosa sjal/scarf/halsduk (vad nu de där grejerna heter nu för tiden) eftersom jag både behövde en och frös otroligt i blåsten och regnet.

Postat av: Daniel

Du köpte väl den där rosa? sen får man köpa datorfodral med rosa fjädrar - det har jag!

2009-05-09 @ 16:13:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

sjukt billig klippning ju :)

2009-05-12 @ 10:45:26
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback