Bröllopsshopping

Då har jag shoppat klart allt jag ska ha till bröllopet imorgon!
Hittade knappt några produktbilder alls, så jag fick ta egna. Så de är inte så bra. Har heller inte photoshop just nu, så ni får stå ut med fel vitbalans och sånt :/

Smycken, köpta på Cubus:

Armband, halsband & örhängen

Nagellack, köpt på Åhléns:

Depend nr. 38

Ögonskugga, köpt på Make Up Store:

MUS Microshadow, ruby.

Hårsmycke, köpt på Glitter:


Klänning, köpt på Gina Tricot (inte min bild):



Jag köpte även en vit cardigan med korta ärmar (inte trekvart utan ännu kortare - som på tshirts) men av någon anledning finns den inte uppe på ginatricot.com så ni får ingen bild på den just nu :)

Skorna glömde jag tänka på.. så det blir svarta ballerinaskor. Har jag min svarta skinnjacka över så borde det ju vara helt ok :P

Vad tycks?


Edit: Vet inte ens om någon hinner se detta men jag chansar! Om jag inte hinner köpa/hittar några snygga vita skor, vilken av dessa par ska jag då ta:



Båda är lika obekväma så på det sättet spelar det ingen roll :P
Det vänstra paret gör ont/skaver i hälen, och det högra paret klämmer/skaver i tårna.
Trackback