Puh

Nu verkar det som att jag har fixat de flesta fel som var på bloggen :)
För mig ser den inte helt 100% bra ut i explorer men det duger absolut!

Ser ni något fel som jag inte ser så säg till :)

Postat av: Nathalie Bragisson

Hejhej, disignen är jättefin! Ser dock inte hela saknas lite på höger, men kan använda den nedre skrollen så kan jag se hela.



Skulle du kunna vara jättesnäll och förklara för mig hur man twittrar genom mobilen? :$ kommer inte på hur man gör och jga hittar det ingenstans. Såg att du kunde:)

2009-06-14 @ 21:01:10
URL: http://nathaliebragisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback