Massa fel?

Tack för responsen :)
Tydligen blir det massa fel på bloggen om man har en mindre skärm. Buhu :(
Jag vill att ni kollar här på mina screenshots! Såhär ska bloggen se ut.
Tog med så mycket som möjligt, ända ner till reklamen eftersom den tydligen inte ligger där den ska för några.
Ni som har stor skärm får en högupplöst bild om ni klickar på miniatyren här:



För er med lite mindre skärm kommer en screenshot här:
Man kan ju inte se detaljerna så bra på denna screenshot, men man ser hur helheten ska se ut.



Så, om ni nu jämför mina skärmdumpar med hur det ser ut för er, vad är det då som är fel eller jobbigt?
Jag använder Fiirefox och har 22" skärm så för mig ser allt perfekt ut.

Tack sötnosar!

Edit: Hmm kollade precis i explorer, jag måste ha varit trött igår för jag glömde nog kolla igår hur det såg ut där... och det ser ju förjävligt ut.. reklam lite varstans och mellanrum där uppe i vänstra menyn :S Vilket verkar vara några av felen som blev påpekade, men av en firefox-användare... skuuuumt.

Laddar bild

Klicka för att avbryta

Bild inte tillgänglig

 

 

Trackback