Crème för bristningar!

Hej! Jag orkar inte blogga så mycket för jag gillar inte datorerna här :P

Men idag vill jag hylla en "skönhetsprodukt" eller vad man nu ska kalla det!

Det är SPA VEGETAL Specialcrème för bristningar:


Jag fick bristningar på insidan av låren, lite på rumpan, höfterna och lite i knävecken för kanske ett halvår sen (?)
De har alltid stört mig och varit lila rätt länge (man kunde till och med se bristningarna litegrann igenom strumpbyxor).
Jag jobbar just nu på ett företag som jobbar för Yves Rocher, så vi har deras produkter på vårt lager. En dag såg jag denna och jag köpte den direkt! Nu har jag använt den i MAX 2 veckor, och har bara tagit den om kvällarna, och inte ens varje kväll. Egentligen ska man smörja in sig både morgon och kväll varje dag i  minst 4 veckor.

Men så tittade jag efter bristningarna idag.. och gissa vad? De i knävecken syns inte alls! Och de på insidan av låren har ljusnat jättemycket! Bara efter några dagar berömde jag crèmen inför mamma, eftersom huden kändes mycket lenare.
Och nu syns knappt bristningarna!

Tjoho! :)

Så ni som har problem med bristningar borde verkligen prova detta!
Trackback