Ell-se-de

Måndag den 26:e januari var vi och köpte en ny TV!

Efter att vi lämnat av TV'n hemma så gick vi och åt på American Pizza Today med Jussi och Matte.
Har bara varit där en gång innan, för några år sedan. Pizzan var riiiiktigt god!
Knock out
Tomatsås, ost, kyckling, purjolök, mango pickle-sås, cashewnötter

Jag vet inte så mycket om TV'n, förutom att det är en Samsung series 5 på 40", full HD osv... Det är Christian som håller koll på alla siffror och namn, inte jag. Jag hade lika bra kunnat köpa en mycket äldre modell och fortfarande varit nöjd. Men! Nu har vi den här :)



Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 


Postat av: Linn

Sv; Jag blir helt rädd & paranoid.

Känns sjukt att nån sitter o "samlar" info om folk som de senare vägrar att radera trots personen avlidit! :s o de verkar ju ha skett många gånger.



Jag skulle bli sjukt ledsen om de gällde nån nära till mig som avlidit. Ucsh..

2009-02-05 @ 00:12:04
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback