@ stan

Jackan på BikBok var slut, det enda de hade kvar var en med luva som var sjukt likt den jackan jag blev av med. Men den kostade hela 599 kr! Och jag hade ju planerat att betala 399 kr för en jacka...

Så jag gick in på Cubus och köpte en som liknar den på bilden väldigt mycket, för 499 kr i stället!

H&M hade de bara fått in tröjan i två lila färger - en mörkare lila och en ljusare lila - så jag köpte den ljusare av de två! Skitsnygg färg!

Sedan sparade vi in lite på kattsanden. Den sorten vi brukar köpa var slut så vi köpte ett annat märke för ca 100 kr billigare!
Får se vad vi tycker om den, Christian håller på att byta i sandlådan nu tror jag...

Postat av: Frida

Sv; Hoppas jag med :''D Längtar tills ögonskuggan försvinner, hoho. Just nu har jag en blå ring under ögat. Jävligt läckert.



Jag har börjat med krämen nu btw! Har användt den morgon och kväll i några dagar. Jag tror jag ser liite skillnad redan. om jag inte inbillar mig :O

2009-08-24 @ 20:43:52
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag måste få se hur jackan och tröjan ser ut! På dig asså. :)

2009-08-24 @ 21:01:17
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback