Vilken bild?

Okej tjejer och killar - alla som läser min blogg! Nu är det dags att kommentera faktiskt ^^
Jag vill ha allas åsikt!

Det är nämligen så att jag ska skicka in ett tävlingsbidrag till Cubus.
Men jag kan inte bestämma mig vilken bild jag vill skicka in!

Här ska ni tänka mycket på hur kläderna ser ut på bilden, men även vilken bild som mest skulle kunna kamma hem priset. Har två alternativ!

Alternativ 1
En lite rolig bild (med blixt).


Alternativ 2
Vanlig pose (utan blixt).



Självklart tar jag bort min copyright-märkning innan jag skickar in bilden :)

Postat av: Linn

Sv; Haha jasså?

Jag är inte beredd att hålla med. haha :D

2009-04-08 @ 20:08:23
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback