Översätt!

Ok nu har jag också skaffat Google Translate. Varför inte, liksom?

Jag vet att det nog inte är så väldigt många som läser min blogg.. skriver ju inte så mycket som kanske intresserar okända människor eller folk som inte bryr sig om vad jag gör på vardagen ;P

Men jag tänkte... Jag spelar ju till exempel World of Warcraft och det kan ju faktiskt hända att någon som inte pratar svenska hoppar in och kollar min blogg nångång. Då kan det vara trevligt för dem att kunna översätta!

Sedan är ju inte översättningen alltid perfekt, men jag tror det är bättre än inget och det går nog att förstå det mesta ändå.


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback