Mina (inte så trogna) besökare

Jag använder mig av statcounter för att se hur många besökare jag har.

När jag loggar in där så kan jag t.ex. se att jag hade 541 (!!!) unika besökare i fredags! Fattar absolut inte varför.

Och det gjort mig gott att kommentera på andras bloggar, eftersom jag kan se vilka sidor folk har kommit från till min sida. Till exempel så har någon/några från tjuvlyssnat kollat in min blogg. Dessutom vet jag nu att 67,4% av mina besökare bara stannar på min blogg kortare tid än 5 sekunder xD Trevligt! Hahaha! 13% av läsarna har kommit tillbaka 1-5 ggr, och bara 2,2% av mina läsare har kommit tillbaka till min blogg 10+ ggr.

97,8% av besökarna bor i Sverige. 6 personer bor på Åland, 2 i Nederländerna, 1 i Finland, 1 i Frankrike och 1 i Norge!

87% av läsarna använder sig av Firefox 3.0.


Finns verkligen jättemycket kul att ta reda på ^^


Jag verkar ju i alla fall ha minst 2 personer som faktiskt följer bloggen? Haha xD Jag suger verkligen. Nu vet jag att jag måste försöka skriva om något roligare.. eller nåt :P

Postat av: froidan

Hehe okej :)

Kom inte in på din blogg först :O Kommer upp en ruta om att man måste ha FF, & att sidan ej ser ut som den ska om man trycker avbryt. Men trivs med mit IE så fick avbryta en massa gånger innan det gick :P

2009-04-20 @ 09:14:19
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har stor del i detta! xD

2009-04-20 @ 18:07:41
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback