Ingen mens

Jag har inte fått min mens än så jag börjar bli lite halvt orolig...
Tog ur p-ringen i fredags så mensen borde ha kommit senast igår, det är så det brukar vara i alla fall.
Det har varit lite sen typ en gång innan, men ändå!

Skönt ändå.. Om jag får min mens imorgon så betyder det att jag bara kommer ha den i 3-4 dagar.. Härligt ^^

Vi var på fest i lördags, Jussis födelsedagsfest. Det var kul. Bella var rolig, men sen slog det lite slint. Det var nog mitt fel som bjöd henne på en grogg och en halv shot .. heeheh. Men det var kul att hon släppte till lite, inte så vanligt :D Antar att jag ville ha mer av det goda men nu har jag lärt mig att man får nöja sig med vad man har ;P

Bilder kommer upp senare.

Dagen efter (i söndags) mådde jag bättre, halsen kändes helt fri istället för att kittlas hela tiden! Så jag trodde att jag äntligen var på väg att bli frisk... Men igår så kräktes jag igen . Två gånger. Andra gången satt jag i sängen när det hände :/

Såå skönt att vi har en tvättmaskin nu! På kvällen var allt rent och torrt och färdigt att användas igen :)



Edit:
Ingen panik, jag är inte gravid, mensen kom någon timme efter jag skrev inlägget ^^

Postat av: Bella

hahaha! ja, inte så vanligt att jag blir så där ^^ men jag vill bli sådär på fest! men när jag väl blir så som jag vill bli så blir det alltid pannkaka =P men jag hade jätte roligt! måste bara lära mig hur jag ska dricka haha!

2009-04-09 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback