Da ding!

Äntligen dingade jag level 74 med min lilla mage! Nu kan jag göra portaler till Dalaran. Inte för att jag själv har någon direkt nytta av det, men det är najs att kunna stå till tjänst och kunna få sina vänner till Dalaran och sådära ^^

Wee jag är glad.

Fast jag förstår mig inte på mages alls... vet faktiskt inte hur jag lyckats levla så högt, när jag knappt ens vet hur man spelar med mage, haha. Mja.. Nu är jag nog nöjd ett tag till. Men det lär ju inte dröja länge tills jag vill bli level 77 för att kunna flyga i Northrend, haha! Hela 3 levels.. hur ska man palla. Mjadu.

Sen efter det vill jag ju såklart bli 80. Tre levels till.. haha blää.


Liten Ordlista för de okunniga!
dingade = blev
level = nivå
mage = en magisk gubbe!
portal = portal
Dalaran = en stor stad i Northrend

Northrend = en kontinent i Azeroth.

(Azeroth = En av världarna i World of Warcraft.)

Postat av: Emilia

portal = portal Det hade jag ingen aning om! :O

Haha! ;)

2009-04-05 @ 21:31:31
Postat av: Adeline

Haha! Jag försöker vara lustig fattar du väl :D

2009-04-06 @ 01:46:42
URL: http://www.mushmushi.co.nr

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback