Wrath of the Mushi

Nehe det verkar inte bli nåt Wrath of the Lich King för varken Christian eller mig.

Han har inte råd att köpa det. Och eftersom det är pga mig han inte har råd att köpa det, så känns det ju jävligt dumt ifall jag skulle gå och köpa det då.... Fast jag har ju råd, typ. Fast egentligen inte.

Men jahaja... Då blir man de enda utan då. Jippie! Tack försäkringskassan för att ni förpestar våra liv med pengaproblem!

Det är ju fan inte mitt fel att jag inte mådde tillräckligt bra för att jobba. Eller?
Jag förstår inte meningen med att vara inskriven på arbetsförmedlingen när man HAR ett jobb, och är sjukskriven för att man inte KAN jobba för att man mår dåligt. Varför ska man söka jobb då? Blev ju sjukskriven bla pga jobb in the first place liksom. Gaaawd.

Någon som har nåt tips om vad jag ska ta mig till? Kan jag skaffa bättre intyg nånstans? Varifrån? Nämna att jag går på antidepp nu? Alltså jag vet inte.

Postat av: Maddis

Uuh, lider med dig. Går det inte att reda ut med försäkringskassan?

2008-11-12 @ 08:21:51
URL: http://sindrobe.se

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback