Alla spår efter snön är borta

Mitt hjärta tog några extra skutt när jag kollade på internet när första advent är i år!
Det är ju nu på söndag!! :D

Då vet jag vad jag ska göra innan söndag; stääääääda! För man kan inte julpynta om man har det stökigt.
Så nu MÅSTE jag försöka hålla mig till att göra det också!

Jag ÄLSKAR julpynt! Helst ska det vara over the top med massa ljusslingor, levande ljus och glitter och stor julgran och allt. Men tyvärr har jag inte så mycket julpynt så jag får väl nöja mig med litegrann :)

Önskar att vi hade några barstolar till vårt barbord. Som det ser ut nu så har vi alltså inget matbord att sitta och äta vid för att barstolar är så dyra.

På nätterna tittar jag på *pip* tills klockan är 5. Sen går jag upp vid 14-15 typ. Det låter väl roligt? ^___^
Idag när jag gick upp vid tre så kollade jag ut genom fönstret... och gissa om jag var förvånad. Ingen snö fanns kvar och det var 8 grader varmt! Knäppt.


Edit: Ok jag får nog börja censurera eller skriva lösenordskyddade inlägg, för det finns en risk att min lillasyster läser här.

Postat av: Frida

Sv; HAHA justja, jag hade glömt att jag nästan glömde honom hahaha D: Gud, bra förvirrad blir man -.-

2008-11-28 @ 10:08:13
URL: http://fridagb.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Mushi är utmanad! :D

2008-11-28 @ 17:08:48
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback