Club Session

Nu har jag inte skrivit här på ett tag igen. Har tänkt att skriva flera gånger men så orkar jag helt enkelt inte. Har egentligen massor att skriva nu med, men ni får nöja er med att få veta vad jag gjort i helgen.

Åkte till Linköping i fredags. Tåget skulle gå vid 16:09 men kom runt 16:30.. skitkul! Särskilt eftersom jag stressade riktigt hårt för att hinna i tid och allt. Sen när det var byte i Norrköping så fick jag ta pendeln vidare mot Linköping, för X2000-tåget jag skulle åkt med hade ju inte väntat med tanke på hur mycket försenade vi var. Så jag fick vänta på pendeln i ca 10 minuter. Kom fram till Linköping en halvtimme senare än planerat, men det gjorde inte så mycket.

Blev upphämtad av Elena och så gjorde vi oss iordning och förfestade lite hemma hos henne. Sen blev klockan plötsligt 10 och vi fick skynda oss till den riktiga förfesten. När vi kom dit så skulle alla dra :P Så vi åkte med några in till stan och tog oss in på BK.

Jag vet att jag var med på en del vimmelbilder, men jag var väl för ful eller nåt, för jag är inte med på en enda vimmelbild på nätet. Skitkul liksom :/

Men här är några bilder som togs med min kamera när jag dansade på barbordet. Fast på bilderna dansar jag inte, jag försöker posa. Haha. Och så ser jag lite tjock ut, och det är ju kul för det är jag inte .__.



För att dra en kort sammanfattning av BK.... Jag blev rejält packad, och jag hade riktigt kul. Jag dansade på barbordet (man fick göra det och det var det många som gjorde). Sen blev jag så full så jag ville ta av mig byxorna och dansa i mina string, men jag gjorde inte det som tur var. Efter BK så drog vi och åt ... jag beställde en falafeltallrik men fick en kebabtallrik och jag åt den! Eeuuuuuuwwww! Jag var jättestolt över att jag åt kebabkött och jag lät folk veta att "jag är ju vegetarian men titta vad jag äter!" Efter ett tag så började jag dock spotta i tallriken när jag faktiskt började inse vad fan det var jag åt. Så jag satt och spottade och var allmänt äcklig.

På lördagen skulle jag varit vid stationen halv tio på morgonen så att jag skulle hinna träffa Matilda en snabbis. Hon var där och väntade men vi hade försovit oss så det blev inget :( Tycker synd om henne, det är ju som att hon blev stood up utav mig :S Men nästa gång så!

Tog tåget vid 10, och det var så skönt för det var inga byten. Men jag var rejält bakis och låg över tre stolar och försökte sova. Sen blev jag sjukt törstig så jag frågade tågvärden ifall det fanns vatten nånstans på tåget. Hon var jättegullig och gick fram till föraren och hämtade två små tetror vatten som jag sedan hällde i mig direkt.

När jag kom hem klarade jag inte av att sova även fast jag behövde sova mer. För jag var så sjukt lycklig och allt kändes så perfekt! Jag hade så himla kul alltså! Men vid kl 13 gick jag och la mig innan min syster skulle komma runt 14-15. Kvart i två ringer hon och väcker mig och säger att hon kommer om 5 minuter. Då kände jag bara att neeeeeeeeej, jag vill sova mer!!

Men vi slappade lite i sängen och pratade och hade det najs. Sen lyckades jag gå upp så vi kollade liet på tv och gjorde profilgubbar på Xboxen. Sen spelade vi lite singstar :)

Vid 10 på kvällen drog jag till Zandra som hade födelsedagsfest. Jag hade kul men Z blev dissad av sina vänner så det slutade med att det var hon och jag i hennes vardagsrum. Vi satt och drack och pratade. Sen kom hennes storebrorsa (som också är min kompis) och hans kompis och joinade oss. Sen gick Z och la sig men jag stannade kvar trots att jag fortfarande var sjuuuuuuukt trött. Hängde med Johan och Eric. Sen vid typ 06:30 eller nåt så drog jag hem. La mig 7.

Jag har haft en så himla bra helg! Tack till alla som varit med mig under denna underbara helg och som fått den så underbar som den var! :D

Postat av: Linn

Tydligen är det vanligt med celluliter, haha. eftersom alla blev så upprörda ;'D själv har jag aldrig sett en enda grop på nån av mina vänner jag har :)

2008-12-07 @ 17:47:15
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha ja men de va ju de jag menade. Att om man trycker ihop låret med händerna ser man dem, men inte om man är "avslappnad" ^^,

2008-12-07 @ 18:34:07
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken fin design du har, kul med lite annorlunda! :)

2008-12-07 @ 22:54:25
URL: http://mlinilsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jo då! Jag älskar det, har själv ingen aning om hur man får en en "förstasida" så som du fått! Helcoolt. Enkla designer är snygga! :)

2008-12-08 @ 06:38:28
URL: http://mlinilsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg design, roliga bilder:) kram malin

2008-12-28 @ 18:50:19
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback