Nyttigt godis?

Vet ni hur underbart gott det är med Bregott havssalt på en skiva pågenlimpan med ost på (helst ska det vara prästost såklart)?

Jo, det är helt himmelskt!

Igår när vi kom hem fulla så var jag lite småhungrig så jag gjorde en sån macka och den har nog aldrig nånsin smakat bättre än vad den gjorde då!

Idag så hade Christian köpt coca cola och godis som vi skulle äta efter maten (potatismos kryddad med färskriven muskotnöt, fiskpinnar och remouladsås)... Men jag åt bara några bitar godis för sen blev jag sugen på mackor! Haha!

Så jag åt nog 4-5 mackor tror jag. Hade kunnat äta många fler ifall det inte vore så att brödet, osten och smöret håller på att ta slut.. Det måste ju räcka till frukost imorgon.

Det smakade lika bra idag som igår :)

Laddar bild

Klicka f?r att avbryta

Bild inte tillg?nglig

 

 



Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback