Första november

Whoa ... vad är mer passande än att det snöar så fort det blir 1:a november? 

Jag blev väckt runt halv tolv av att moblen vibrerade och vibrerade, och den ville inte sluta vibrera!!
Jag kollade numret men det var ett konstigt nummer så jag ville inte svara. Sen efter en stund så slutade det vibrera och sen började det igen! Så jag kollade igen och då var det ett mobilnummer som jag har i min telefonbok... det var Lolitha! 

Så jag svarade och vi snackade ett tag. Hon bjöd mig hem till henne den 24:e november eftersom hon fyller år då... Men tyvärr så kan jag ju inte eftersom jag ska iväg till Karlstad/Munkedal då nångång!
Det är ju lite synd... Men hon bor såpass nära mig nu (Örebro) att det inte gör så mkt.. Jag menar, hur ofta träffar jag Camilla liksom? 


Jag snor smileysarna från Hairdrobe/SweetCollect Zone


Tänk .. nu är det inte långt kvar till:

1. Operationen
2. Dreadsen
3. Camilla
4. 1:a advent
5. Min födelsedag
6. Jul
7. Nyår!




lite snö

Postat av: Millan

Jag ÄLSKAR snö!!!

2006-11-01 @ 18:34:37
Postat av: Millan

Hm tror icke hela min kommentar kom med?

2006-11-01 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback