Roligt köksfönster!

Jag har banne mig ett riktigt intressant köksfönster. Därifrån kan man ju se massor av roliga saker! Det har jag aldrig tänkt på.

• Jag har sett en honkatt fånga en mus och äta upp den.
• Jag har sett en zigenarkvinna smygröka.
• Jag har sett två katter para sig.
• Jag har sett min katt möta 3 nya katter utomhus.
• Jag har sett en katt fånga en baby-skata (som han sen lät hoppa iväg).

Sen har jag ju sett massa annat förstås, som fyllon, folk som springer med stora betongrör, fula människor, "flower-lady" (traktens egna log-lady) ... och massor av konstiga människor.



Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback