666

Som vissa andra redan påpekat i diverse chatter och bloggar, så är det ju den 6 juni 2006 idag... alltså 06/06/06....

Då passar det väl bra att posta den här bilden, som jag gjorde för någon dag sen? :)

Good vs Evil

Hmm... Det är Sveriges nationaldag... och så har Omen premiär idag också.. inte för jag bryr mig. Men de valde ett bra datum kan man säga.

Jag kanske ska göra en bild som representerar Sveriges nationaldag i år? Ja, bra idé.
Lägger upp den senare.

Jag är hungrig.


Hm... Jag undrar hur länge sen det var som jag slog på tv'n sist? Minst två veckor i alla fall.
Känns som den bara står där och dammar nu ^^
Det är SÅ skönt att det inte går nåt särskilt kul på tv nu. Jag tycker tv är jobbigt.
Varför ska man liksom vara tvungen att sätta sig vid tv'n vid ett särskilt klockslag, bara för att man vill se en film eller ett program?

Så töntigt onödigt tycker jag. När man kan se saker på andra sätt.
Däremot skulle jag nog kanske uppskatta tv där man kunde välja precis när man själv vill se något. Typ sånadär erbjudanden som finns nu, med digitalbox och bla bla.... men varför ska det kosta ^^

Man kan ju vara olaglig i stället. Jävla skitlag. Men men.


Sitter och lyssnar på Boards Of Canada, de är riktigt skumma, och sköna.

Annars i veckan... Så har jag spenderat tid på iSketch och Last.fm. Ja... det är mitt liv just nu. lol


Skriver kanske mer sen. Glömde vad jag ville ha sagt.



Så, här kommer bilden jag tillägnar årets nationaldag. Hoppas den inte går att misstolkas på något sätt, jag gjorde den bara för att det är så ironiskt att Sveriges nationaldag är på datumet "666".

06/06/06-Sverige




Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback