Silent Hill




Alltså, jag blir arg.

HUR kan det vara möjligt att Silent Hill bara går i Stockholm, Hudiksvall och Skellefteå nu?
Visst att den kanske slutat gå på vissa biografer, men seriöst! 3 städer kvar?!

Jag ångrar väldigt mycket att vi inte stannade i Stockholm efter kryssningen. Visserligen hade vi fått vänta i flera timmar, men vi kunde ha gått och sett Silent Hill gratis och utan problem! (Om de tar såna biografcheckar i Sthlm, men det tror jag väl?)

Åååhhh jag vill se den nu!


Inte konstigt att folk laddar ner saker, bland annat filmer, när det är så dåligt här i Sverige, att man inte ens kan få njuta av att se en film på bio! Och hallå, Silent hill 3 & 4 (spelen) kom ju ut först i Sverige , enligt Chrille i alla fall.... Bara för att det är så populärt?! Jaha, men om Silent Hill-spelen är så populära så borde de väl tycka att Silent Hill filmen ska visas i större utsträckning, och gjort massa reklam om den?

Alltså jag fattar inte...

Jag blir bara så arg.



Någon som vill betala buss/tågbiljetterna till Stockholm så att vi kan se Silent Hill?


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback