Pengar


Så nu väntar jag bara på att alla räkningar ska dras på autogiro....
Och så väntar jag på brev från soc.

Sen kan jag stooooooorhandla (ifall någon vill erbjuda skjuts) på Hemköp, när jag vet hur mycket pengar jag har kvar.

Har gjort värsta bra matlistan i Excel, men jag får nog dra av typ 200 kr på den ifall jag ska ha råd :/


Har spenderat 5 timmar framför min gamla dator! Skulle tömma den totalt och installera om windows 98... FEM TIMMAR!!! Vi fattade noll sen när C:\ väl var tömt.... Till slut så klurade vi ut det (med hjälp av internet, på Chrilles dator) och efter 5 timmar var allt klart. Nu ska jag försöka sälja den.

Jag gjorde pasta nyss.

Jag är svettig. Det är ca 29 grader här inne! :S


Jag ska nog göra popcorn lite senare.. :)


Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback