Tisdag 2/6 -09 kl. 14:23

Detta mobilbloggade jag i tisdags men det kom aldrig fram, vet inte om det beror på att man kanske måste skicka med en bild i MMS:et? Här har ni det i alla fall :P

Nu sitter jag på viking line-bussen på väg mot Kapellskär där jag tar båten till Mariehamn på Åland.

Bussen åkte vid 11 så jag har hunnit sova en del till och från. Men det är så jobbigt för när jag börjar drömma så drömmer jag att jag är hemma i Eskilstuna. Då vaknar jag upp med ett ryck och tror att jag har missat bussen :p

Bussen är av någon anledning full med gamla människor! De är rätt bra på att babbla en hel del, och högt dessutom, så jag är oerhört glad att jag tog med hörlurarna!

Båten går vid 15 så jag ska åka buss en stund till. Hörs när jag är på Åland! ^^

Ja och sen hade jag fullt upp så det blev inget inlägg när jag var på Åland :)



Kommentera inlägget här:

• Kommentarer med syfte publiceras ej!
• Tänk på att din ip-adress loggas!
• Det går inte att ångra en kommentar man har skickat, så tänk efter noga innan.
• Tack för att du kommenterar ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras inte)

Hemsida/blogg:


Kommentar:

Trackback